Blog VII - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Tamara Blonk - WaarBenJij.nu Blog VII - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Tamara Blonk - WaarBenJij.nu

Blog VII

Blijf op de hoogte en volg Tamara

26 Maart 2015 | Curaçao, Willemstad

Afgelopen weekeind was vrijdag een kleine mijlpaal in mijn kleine professionele carrière. Namens Curacao Airport Holding werd een beeldje uitgereikt aan een mijnheer die veel heeft betekend voor de luchtvaart, hij heeft luchtvaartmaatschappijen binnengehaald, andere heeft hij overtuigd om meer vluchten in te zetten en in het algemeen doet hij veel om meer toeristen/andere geïnteresseerden naar het eiland te halen. Daarvoor moest dus een kleine ceremonie georganiseerd worden. Alleen al een datum vinden waarop iedereen kon was een heel karwei maar het is uiteindelijk gelukt. Mensen geregeld die een podium op kwamen bouwen en stoelen neerzetten, hapjes en drankjes geregeld en veel mensen uitgenodigd. Uiteindelijk kwamen er niet veel mensen maar het was wel heel leuk om te doen, met name omdat ik het op de dag zelf helemaal zelf moest doen daar de secretaresse ziek was.

Een andere toevoeging aan mijn professionele bagage kondigde zich deze week aan in de vorm van een social media training. In het algemeen vind ik het lastig om veel te doen met social media of communicatie binnen mijn stage omdat ik dat niet studeer en weinig vanaf weet. Ik krijg met name bij het communicatiebedrijf vaak het idee dat ik domme vragen stel, gezien de blikken en opmerkingen van mijn bazin daar. Natuurlijk stel ik die vragen liever dan dat ik gewoon maar wat ga doen maar echt leuk is het niet. Vaak als ik met ideeën kom worden die afgekapt omdat “dat nu eenmaal niet zo werkt”. Ze rolt dan nog net niet met d’r ogen. Al met al zal ik echt blij zijn als het (de stage) voorbij is want het is echt niks voor mij. Op zo’n event als vorige week vrijdag ben ik liever degene die met hapjes rondloopt dan degene die het organiseert, denk dat dat alles wel goed samenvat.

Aankomend weekeind ga ik zaterdag wake-boarden met Wereldstage, superveel zin in. Ik ben ook eindelijk af van een kleine infectie. Hoe raar het ook klinkt, ik had ontstoken muggenbulten. Locatie: derrière. Niet erg fijn en is nu gelukkig bijna voorbij dankzij antibiotica.

Even een korte update dit keer, volgende keer misschien meer inspiratie ;-)

  • 26 Maart 2015 - 20:27

    Xopa:

    In ieder geval doe je 'allerlei ervaringen' op en daarbij leer je anderen en jezelf beter kennen. Dat lijkt me al een mooie opbrengst van de stage... Voeg daarbij de mooie uitzichten en uitstapjes (pas op als er ijswater in de buurt is!) en nu weer het wake-boarden (?) en het wordt al iets om over naar huis te schrijven...
    Doe je best, pas goed op jezelf en geniet ervan...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Stage Curacao

Stage op het vliegveld

Recente Reisverslagen:

12 Mei 2015

Blog XI

28 April 2015

Blog X

07 April 2015

Blog IX

01 April 2015

Blog VIII

26 Maart 2015

Blog VII
Tamara

Actief sinds 02 Feb. 2015
Verslag gelezen: 11966
Totaal aantal bezoekers 22917

Voorgaande reizen:

02 Februari 2015 - 31 December 2015

Stage Curacao

Landen bezocht: